vrijdag 23 november 2018

Wat te doen tegen spinnen in huis

Spinnen in huis zijn niet gevaarlijk of giftig. Je kunt spinnen in huis gewoon laten zitten. Het zijn ontzettend nuttige beesten.


Ze rekenen af met allerlei insecten zoals muggen, vliegen, motten en oorwurmen. Daarbij is het onbegonnen werk om alle spinnen uit je huis te verjagen. Citroen tegen spinnen in huis.

Of meng wat citroen met water en spuit dit vervolgens op alle kozijnen en scheurtjes en kiertjes. Giftige stoffen in middelen tegen spinnen zijn bijvoorbeeld pyrethrinen of pyrethroiden. Het is mogelijk dat je vooraf wat spullen zult moeten opruimen, zodat de spinnenbestrijder de te behandelen plekken makkelijker kan bereiken.


Ben je niet bang voor spinnen en wil je zelf iets tegen ze ondernemen? Dan hebben we hier wat spinnen bestrijding tips voor je. Nog een oplossing om spinnen te verwijderen, is een kat in huis nemen. Regelmatig horen we smakelijk smakkende geluiden van onze kat, om later weer een paar verloren spinnepootjes op de vloer te vinden.


Een mooie oplossing als je zelf te bang bent om de spinnen aan te pakken.

Wil je niet zelf spinnen bestrijden met deze tips tegen spinnen ? Schakel dan een professioneel bedrijf in die ervaring heeft met het bestrijden van spinnen. Voordat je een spinnenplaag gaat bestrijden, is het verstandig om er zoveel mogelijk aan te doen om het te voorkomen. En zolang dat daarbij blijft is er weinig aan de hand. Maar in sommige periodes of sommige huizen lijkt het bij tijden een ware invasie.


Kun je je iets verschrikkelijkers voorstellen dan een dikke, zwarte, harige spin die door je slaapkamer rent? Waarschijnlijk niet, want veel mensen zijn ontzettend bang voor spinnen. Wij hebben de gouden tip om spinnen buiten je huis te houden! Dit artikel is geschreven door Jelle.


Maar er zijn ook een aantal natuurlijke wijzen om van de spinnen af te komen zonder er veel geld aan uit te geven, deze volgen hieronder. Top tips om spinnen buiten te houden. Misschien wist je het nog niet maar door middel van het gebruik van allerlei huis , tuin en keuken vloeistoffen zijn spinnen te bestrijden. In de jaar dat ik een kat heb heb ik geen spinnen meer gezien in mijn huis.


Zo groot als een mobieltje moet een ander beest geweest zijn. Door deze tips slaan spinnen uw huis over. Lees ook onze andere tips over wat te doen tegen wespen, fruitvliegjes en zilver- en papiervisjes.


Veel mensen zijn bang voor spinnen.

Om zo min mogelijk spinnen in huis te krijgen, kun je het beste jouw huis schoon en. Wat te doen tegen spinnen. Doe dit in een schaaltje en zet dit in je huis om spinnen af te schrikken. Het is ook mogelijk om dit mengsel in een plantenspuit te doen.


Spuit het mengsel bijvoorbeeld in de buurt van spinnenwebben en in donkere hoeken, kieren en gaten in je huis om de spinnen uit te roeien. Bijvoorbeeld vliegen, spinnen , mieren duizendpoten krekels en zilvervisjes? U kunt de diertjes die wat groter zijn direct doodmaken.


Ik ben als de doods voor spinnen en als ik deze tegen zou komen had ik echt heel hard weg gerend en mijn vriend erop af gestuurd Ik ben er ooit tegen gekomen toen ik bij mijn neefje aan het computeren was. De titel zegt het al: Ik heb hele grote dikke spinnen in huis. Ik gruwel hier echt verschrikkelijk van.


In de afgelopen weken hebben we er denk ik wel gevangen en dat zijn dan echt alleen de hele grote! Weet iemand misschien wat ik hier tegen kan doen ? Bedankt voor de eventuele antwoorden alvast. Veel spinnen zetten graag binnenshuis hun nestjes op.


Hiervoor doen ze heel wat moeite en zijn ze bereid om door heel kleine gaatjes, spleetjes of zelfs brievenbussen naar binnen te komen. Neem daarom eens een dag de tijd om de naden van je huis goed dicht te kitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.