donderdag 28 juli 2016

Hoe krijg ik vlooien uit mijn huis

De leukste design hoesjes met de gaafste prints vind je in ons grote assortiment. GSMpunt zorgt voor een snelle levering en goede service. U betaalt geen verzendkosten. Koop nu en bespaar geld vandaag.


Profiteer van deze aanbieding! Huizen met korting tot.

Bestel Nu bij ReplaceDirect! Sinds een aantal weken zit ik vol jeukende bultjes. Als ik foto’s bekijk dan zijn het vlooien beten. Maar we hebben helemaal geen huisdieren. Poetsen en stofzuigen lijken niet te helpen.


Ik ben de enige in huis die er last van heeft. Hoe krijg ik mijn huis weer helemaal schoon? Ook de slaapplek van je huisdier en nog veel meer plekken in je huis zullen goed behandeld moeten worden.

Geef uw hond elke ochtend een beker karnemelk te drinken, hij vindt het heerlijk, maar zijn huid is niet meer aantrekkelijk voor de vlooien. Echt het helpt, ik doe het nu een half jaar en de vlooienallergie van mijn hond is over, geen vlo meer te bekennen. Naast irritatie kunnen een aantal soorten ook bacteriën en ziektes met zich meedragen. In dit blog vertellen we je alles over vlooien , hoe je huisdier vlooien krijgt en hoe je vlooien kan bestrijden. U moet de vlooien op het dier bestrijden, de vlooien in huis en de eitjes en larven in huis.


Vlooien , hoe zien ze er uit en waar leven ze? Zodra vlooien worden geconstateer moet alle honden en katten in huis worden behandeld met een bestrijdingsmiddel. Vraag hierover raad aan de dierenarts. Was het kussen of deken van uw huisdier.


Hoe weet ik of mijn huis VLO -VRIJ is? Laatst hebben we vlo ontdenkt toen Eve en Freggel zich helemaal suf krabte en likte! In de pop vormt zich de vlo zoals we deze kennen. De vlo komt uit zijn pop door trillingen, warmte en druk. Vooral een hond of kat die langs een pop loopt is een echte trigger.


Lichaamswarmte betekent een zoogdier met lekker veel bloe iets wat de vlo maar al te graag tot zich neemt. Ik heb geen huisdieren, woon in een flat, heb nog nooit vlooien gehad. Het is toch schoon in mijn huis ! Ik zie ze dus niet, maar heb wel vlekjes op mijn benen.

De laatste dagen heb ik het hele huis met een vlooienmiddel bespoten en maal daags gestofzuigd! Ze zijn parasitaire insecten die mensen en dieren zowel beïnvloeden, en ze te verwijderen uit uw huis kan een vervelend en moeilijk proces zijn. Repareer je apparaat, vervang een onderdeel of accessoire en voorkom E-waste. Ik zou denk ik ook wel in staat zijn om alles van stof uit die kamers weg te gooien (maar ik heb natuurlijk geen kindjes die ik dingen moet uitleggen). Ik zou ook wel eerder op HG vertrouwen dan op een welkoop merk.


Ze hebben schone dekjes, kussentjes etc gekregen, alles wordt hier regelmatig gezogen en ik dweil keer in de week. Nu dacht de dierenarts dat de vlooien in de kieren van het hout zitten. Maar hoe krijg ik dat nu fatsoenlijk weg? Al vanaf dat wij onze poes hebben heeft zij vlooien. Wanneer uw kat veel krabt is het verstandig de vacht eens van naderbij te inspecteren.


Als u de vacht goed opzij duwt kunt u zien of de vacht vlovrij is. Dit zijn vaak vlooienpoepjes en duiden ook op een besmetting met vlooien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.