vrijdag 31 mei 2019

Rare afscheiding

In de meeste gevallen heeft een bruine afscheiding geen sterke geur en gaat het vanzelf over. Zit er iets meer bloed bij, dan kan je afscheiding wat metaalachtig ruiken. Heb je naast een beetje roze of bruine afscheiding ook andere klachten, zoals roodheid of jeuk, dan kun je het beste even naar je huisarts gaan.


Vaginale afscheiding : geur en kleur (geel, bruin of groen) Vaginale afscheiding is een volkomen natuurlijk verschijnsel en vaginale afscheiding bestaat normaal gesproken uit doorzichtig waterig vocht en slijm. Normale vaginale afscheiding is vloeibaar, doorzichtig of wit.

De vaginale afscheiding verandert door de maandelijkse cyclus, de pil, seksuele opwinding, zwangerschap en de overgang. Het is niet goed als er zeep in de vagina komt. Was uw vagina niet met zeep, vaginale spoelingen of andere middelen.


In de 6e maand van mijn laatste zwangerschap is mijn afscheiding verandert in witte groenachtige sliertige afscheiding. Ik heb dat toen aangegeven aan mijn gyneacoloog en zij zei dat het na mijn bevalling wel weer normaal zou worden maar nu jaar na mijn bevalling is mijn afscheiding nog steeds zo raar. Ik heb ook veel last er van tijdens de zwangerschap, nu is het ook nog eens waterig, maar ook inlegkruisjes of iets dergelijks is niet aan te raden!


Nu heb ik alleen na die uitslag van die kleine schimmel een zalfje daarvoor gekocht bij de apotheek en na een paar dagen kreeg ik een hele rare afscheiding.

Het was een beetje roze, maar het leek niet op bloed en dan was het weer bruin. Door gebruik te maken van Scholieren. Pagina van - vreemde afscheiding ? Medisch en gezondheid: Ik maak mij zorgen!


Gisteren sprong Kitty op mijn schoot en ineens hangt er een bruine stinkende vloeistof aan mijn handen en kleren! Toen begon ze zich te wassen aan haar achterste dus ik denk dat het daaruit kwam. Ook de baarmoeder geeft wat vocht en slijm af.


Sommige vrouwen maken meer vaginale afscheiding dan andere. Verschillende factoren hebben invloed op de vaginale afscheiding : De maandelijkse cyclus heeft invloed op de afscheiding. Homepage › Forums › Forualles over de koperspiraal › Bijwerkingen spiraaltjes › Rare afscheiding. This topic has reacties, stemmen, and was last updated years geleden by Anoniem.


Dit onderwerp bevat reacties, heeft stemmen, en is het laatst gewijzigd door freragon jaar, maanden geleden. Veel afscheiding door hormoonwisselingen. Een vrouw heeft constant te maken met hormoonschommelingen.


Hormonen hebben veel invloed op de hoeveelheid vaginale afscheiding die je aanmaakt. Zo kun je onder andere meer afscheiding produceren tijdens het gebruik van de pil, tijdens de menstruatiecyclus of door seksuele opwinding.

Over je afscheiding : vraag het even na bij de gyn. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Nou we zijn net naar de dierenarts geweest.


Ze had het al een tijdje niet geha tot gisteren toen was het weer heel erg. Er is niks aan de han de afscheiding die ze heeft wordt vaak verward met pus. Maar het heeft ermee te maken dat ze een soort van krols is haha. Ja de dierenarts zei: daar hebben ze geen naam voor.


Maanden drachtig, rare gele afscheiding ? Het geregeld verliezen van wat vocht is normaal als de afscheiding helder en vrijwel kleurloos is. De ene vrouw heeft meer afscheiding dan de andere vrouw. Een bacteriële vaginose is te herkennen aan een verhoogde vaginale afscheiding dat een vissige geur heeft. Vaak heeft de afscheiding een grijze kleur en een waterige consistentie.


Andere symptomen bij een bacteriële baginose zijn jeuk en irritatie. Meer over bacteriële vaginose.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.