dinsdag 24 december 2019

Slakkengel de tuinen review

Grootste assortiment topmerken. Voor 22:bestel morgen al in huis! Ruime keuze tuinartikelen online. Van tuinhout tot sierbestrating! Gratis verzending vanaf €20.

Bezoek onze website voor meer informatie en productreviews van onze klanten. Tegen rimpels en littekens. Slakkengel van De Tuinen bevat geen kleurstoffen. De crème bevat, naast slakkengel , aloë vera, jojoba, allantoïne en vitamine E. Ook Wibra heeft slakkengel. Ik gebruik al enige tijd de slakkengel van de Wibra.


Het ziet er mooi heldergroen uit, ruikt fris en plakt niet, zoals andere dat wel doen!

Ook voor het slapengaan, breng ik de gel onder mijn ogen aan, nadat ik de make-up er heb afgehaald. Een zéér goede vocht-inbrenger. Op braderieën kom je véél soorten slakkengel tegen die je kan.


Alleen niet te dik smeren want anders ga je aardig aan’t glimmen. De geur is vrij sterk en is als fruitig te omschrijven, dus daar moet je wel even rekening mee houden. Al had ik mijzelf een vieze geur voorgesteld aangezien we het hier toch over slakkenslijm gel hebben, dus mij is de geur honderd procent meegevallen. De gel ziet eruit als doorzichtige haargel en de geur trouwens ook een beetje.


Slakkenwonder is de beste slakkengel op de markt tegen puistjes, littekens, rimpels en andere ontsieringen van de huid. Daarom zou slakkengel ook heilzaam zijn voor de huid van mensen. De eigenschappen die aan slakkengel worden toegekend zijn het herstellen en verjongen van de hui het vervagen van littekens en het verminderen van acné. Welke stof in slakkengel zorgt voor verbetering van de huid?


Deze slakkengel verrijkt met slakkenslijm vernieuwt en verjongt de huid. Gebruiksaanwijzing: Breng de gel 2x daags aan op een gereinigde huid. Het slakkenslijm bevat uit nature ingrediënten zoals collageen, elastine, glycolzuur en allantoine. Al met al ben ik tevreden over de geur, de manier van aanbrengen, het gevoel bij het aanbrengen en de werking op de huid.


Jammer vind ik de ontzettend lange ingrediëntenlijst.

Het is gewoon niet nodig lijkt mij! Ondanks dat raad ik je toch echt aan deze slakkengel te proberen wanneer je nieuwsgierig bent naar de werking. Laten we bij het begin beginnen.


Slakkenslijm of slakkengel is een crème waar het slijm van een slak één van de hoofdbestanddelen van is. Slakkenboeren produceren het in Chili, en met behulp van een speciaal stofje stimuleren ze de slijmproductie van slakken. De beestjes worden daarna op een plaat gezet. Door de helende werking van slakkenslijm (het hoofdbestanddeel van slakkengel ) wordt de huid intensief verzorg verjongd en hersteld. Je huid wordt aangezet tot de vorming van nieuwe huidcellen, waardoor je dus letterlijk beter in je vel komt te zitten.


De huid wordt gladder, soepeler en littekens en andere oneffenheden zullen minder zichtbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.