woensdag 12 december 2018

Mottenplaag

Wat je ook zoekt, je vindt het bij Kabelshop. Ontdek ons aanbod en bestel snel! Doeltreffende Mollenklemmen!


Als u tijdens een mottenplaag , de motten in grote getalen ziet rondvliegen, roept dat soms paniekgevoelens op. De gevaarlijke periode is dan echter al voorbij.

Ze hebben al genoeg gegeten toen ze nog rups waren. Heb je last van een hardnekkige mottenplaag , bel dan een professionele ongediertebestrijder. Kleine mottenplagen kun je doorgaans bestrijden met de simpele oplossingen die hierboven zijn beschreven.


Komen de motten toch steeds terug, dan leggen ze hun eitjes waarschijnlijk op plekken waar je met een stofzuiger of een schuurspons niet bij kunt. Beestjes Kwijt weet alles over de oorzaak, bestrijding en kosten. Ze vliegen overal naar toe en steken donker af tegen een wit plafond.


Motten kunnen erg vervelend zijn in huis.

Een mottenplaag is moeilijk te bestrijden. Als er eenmaal veel motten in huis zijn dan lijken ze overal vandaan te komen. Dat terwijl er methoden zijn om motten te bestrijden. Allereerst moet je weten dat motten uit larven voortkomen. In onze anti motten webshop vindt u alle middelen om een mottenplaag en larven van de mot in huis te bestrijden zoals mottenballen, mottenvallen, cederhout, mottensprays, etc.


Gaten in een mooie lamswollen trui of grote aangevreten stukken in een dure wollen jas zijn de stille getuigen van wat motten kunnen aanrichten. Ik ben jaar en heb een mottenplaag in mijn kamer. Ik ben heel erg schoon op mijn kamer, maar toch zie ik mottenlarven op mijn plafond lopen.


Ik stofzuig ze elke keer op, maar er komen er steeds meer bij? Ik zoek het mottennest, maar ik kan hem niet vinden. Ik heb ook een konijn in mijn kamer, zijn ze schadelijk voor hem? Er bestaan diverse doe-het-zelf producten waarmee u motten, hun larven en hun eitjes kunt doden.


Bij een grotere mottenplaag kan het nodig zijn professionele preventie en ongediertebestrijding in te roepen. Voor meer advies of voor een bezoek van een van onze bestrijdingstechnici kunt u ons gratis bellen of vul het contactformulier in. Motten, hoe u ze herkent, de schade en de oplossingen.


Rentokil geeft u advies over het bestrijden van motten.

Wederom een goeie tip die vriezer, ga ik doen. Heb er vanochtend alweer doodgemept, bah! Reken af met vervelende Motten! Wespenvallen, siroop en spray's! Effectieve producten bestel je op Kabelshop.


De mottenlarven komen namelijk terecht in allerlei verschillende voedselmiddelen, zoals graanproducten, rijst, pasta en noten. Deze mottenval trekt niet alleen mannetjes aan, ook de vrouwtjes komen hierop af. Hierdoor kun je met dit product een kleine mottenplaag uitroeien.


Kleine motjes in de keuken is een veelvoorkomend probleem en veel mensen hebben hier in de warmere maanden last van. Maar zijn ze schadelijk en hoe komt u er van af? Ongedierte in huis is hartstikke vervelend.


Van muizen tot zilvervisjes of motten: het liefst wil je ze allemaal zo ver mogelijk bij je vandaan houden. Tijd voor (effectieve) maatregelen! Snel van uw mottenprobleem af met ons ruime aanbod aan verjagers, vallen, gif en insectenlampen om motten snel en effectief te bestrijden.


Mottenplaag wij hebben de laatste maanden last van motten en kl. Ik geef de schuld aan het voer van de vogels. Zijn er onder ons ook die daar last van hebben? De larven van motten eten jouw kleren op. Voorkom mottenvraat door je kleren schoon op te bergen en zet je kasten regelmatig open.


Het is bijna niet mogelijk om te voorkomen dat textielmotten zich op een dag in je huis nestelen. Larven kunnen eenvoudig worden overgebracht van kleding op kleding en zo binnenkomen. Ook kunnen volwassen motten door ramen en deuren binnenkomen. Ziet u een enkele keer een paar motten vliegen dan kunnen deze motten ook van buiten komen.


Vliegen er van dezelfde soort elke dag meerdere motten ron dan heeft u waarschijnlijk een mottenplaag. Roxasect spray tegen vliegende motten en andere vliegende insecten. Ideaal bij een mottenplaag. De natuurlijk werkzame stof is pyrethrine. De stof wordt fijn door de ruimte verdeeld en blijft in de lucht zweven.


Hoe kan ik een mottenplaag tegen gaan? Kleding- en ladekasten gronding reinigen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.