vrijdag 9 december 2016

Hoe onderhoud ik mijn baard

De leukste design hoesjes met de gaafste prints vind je in ons grote assortiment. GSMpunt zorgt voor een snelle levering en goede service. U betaalt geen verzendkosten. Vind hier alle deals in National! Bestel Nu bij ReplaceDirect!


Elke dag nieuwe vacatures in de bouw. We zijn nu een week verder sinds het eerste artikel omtrent de baard genaamd “ Hoe laat je een volle baard groeien. Een vuistregel is dat kortere stijlen meer onderhoud vergen dan langere, omdat een extra millimeter groei meer opvalt als je baard of snor kort is. Ga er maar eens goed voor zitten, want je bent in het Walhalla beland. Of je nou een lange, korte, volle of dunne baard hebt, wij hebben de beste producten om jouw baard nog mooier te maken.


Wij hebben voor alle baarden het breedste aanbod aan producten. Ik heb een zware baardgroei, en wil mijn baard wat langer laten groeien. Het nadeel is, mijn baard word dan zo groot en wijds dat mijn familie dan met een gekke bek zegt dat ik een zwerversbaard bezit. Het trimmen van de baard gebeurd in minimaal stappen, te beginnen met het kammen van de baardharen zodat deze in de goede richting staan.


Vervolgens is het mogelijk om met een elektrische baard trimmer of baardschaar de baard op lengte te trimmen. Lees voor uitgebreide info onze stap-voor-stap baard trimmen gids. Hier de stappen voor jouw perfect getrimde baard ! Eigenlijk heb je de eerste stap al behaal namelijk de drang om tussendoor te scheren heb je weerstaan, gefeliciteerd je hebt nu een volwassen baard ! Voordat je begint met trimmen is het belangrijk dat je je baard wast met een baardshampoo en goed droogt. De ene man krijgt een lange baard , de ander komt niet verder dan enkele centimeters. Dit is genetisch bepaal heeft te maken met de levensduur van elke haar en ook met het mensenras.


Afhankelijk van hoe snel je haar groeit kan je dit vaker of minder vaak doen. Een ruwe baard voelt niet prettig en kan (haast) een reden zijn om dat ding er volledig af te ratsen. Hoe krijg ik een zachtere baard ? Maar voordat je dat überhaupt overweegt, doe je er goed aan om eerst wat van deze tips uit te proberen. Indien je ze goed toepast, zal dit resulteren in een zachtere en mooier ogende baard.


Frank Edens is de naam, hoe kan het ook anders. Ja, ik houd ook van klassiek scheren, heb jaar een baard geha maar ondertussen een ´normale´ gladgeschoren manneke van jaar joud. En natuurlijk is scheren is een antieke kunst, en het is zelfs een ambacht wat je kunt leren. Dit is mijn grote hobby, die we samen met Martijn hebben opgezet! Repareer je apparaat, vervang een onderdeel of accessoire en voorkom E-waste.


Hoe hou ik mijn baard schoon? De laatste tijd zijn in diverse populaire artikelen op social media vraagtekens gezet bij de hygiëne van een baard. Laten we je meteen gerust stellen: deze zijn gebaseerd op misleidende informatie, want verreweg de meeste baarden bevatten alleen normale bacteriën die op de menselijke huid voorkomen. Het verzorgen van je baard kan lastig zijn.


Als barbier met jaar ervaring geef ik jou graag tips hoe je dit het beste kan doen! Ik laat nu sinds een aantal weken mijn baard staan, is de eerste keer dat ik dat serieus doe. Het groeit wel lekker, maar begint er op sommige plekken ook een beetje warrig uit te zien nu, en je wil er natuurlijk ook niet bijlopen als een zwerver.


Dus ik vraag me af hoe ik dat het beste kan onderhouden? Dit zorgt ervoor dat mannen met baarden extra aandacht mogen besteden aan een goede verzorging en hygiëne. Natuurlijk moeten ons streven naar hygiëne ook niet overdrijven. Hoe vaak was ik mijn baard ? Bacteriën zijn al sinds mensenheugenis onderdeel van ons bestaan en zijn in de meeste gevallen niet schadelijk. Ik moet hierbij wel eerlijk vermelden dat ik bij mij te vaak mannen in de shop krijg, die zelf aan de slag zijn gegaan en waarbij het helemaal mis is gegaan.


Soms kan ik nog wel het één en ander herstellen, maar soms moet de baard dan echt weer heel. Tussen mijn gehijg en gekreun door kan ik nog net een. Onderhoud Mountainbike – Hoe onderhoud ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.